reklama

Veríte v existenciu víl?

Ja nie. Ja ich poznám z každodenného života. A keď už raz niekoho poznám, nepotrebujem v neho veriť!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (86)
Obrázok blogu
(zdroj: Foto: Peter Zimen)

Víly sú podľa mňa hviezdy, ktoré spadli z neba na zem. No, spadli ... posiela ich medzi nás Boh, aby sme cez ne, ako cez akési maličké okienka, mohli do toho neba nazrieť.

Niekde som čítal, že dotknúť sa víly je možné iba čistým srdcom. Dotknúť sa jej čímkoľvek iným znamená – zraniť ju. Neviem, čo si o tom myslíte vy, ale moja vlastná skúsenosť hovorí, že je to pravda.

Víly sú nesmierne citlivé na čistotu prostredia danú čistotou sŕdc v ich okolí. Každá nečistota v ich blízkosti ich naozaj zraňuje. Na druhej strane ale svojou prítomnosťou, prípadne i prijatou bolesťou, majú schopnosť prečisťovať svet ľudských sŕdc vo svojom okolí.

Jedna z víl mi nedávno poslala modlitbičku – básničku. Veľmi ma oslovila, tak som ju poprosil, či ju môžem zverejniť na svojom blogu. Svoj súhlas mi dala.

Som v únave Tvojho tela,
som v bolesti, ktorej máš veľa,
v nočnom tichu,
v nežnom vzdychu,
v kráse hviezd,
v teple hniezd.

Som vo vráskach staroby
a som v búrke na mori,
aj v námahe pracujúcich,
aj v radosti tancujúcich,
v detskom smiechu,
v ľudskom hriechu ...

K TEBE som PRIBITÝ.

Som všade,
kde si TY,
tam všade ukrytý
vyhľadávam chvíle,
keď Ťa môžem stretnúť.

Vždy ku Tebe prídem,
neviem sa Ťa zrieknuť,
dieťa milované!

Som na Tvojej strane
pripútaný láskou,
pripútaný k TEBE ...

Víla V.
Prosím o odpustenie všetky víly, ktoré som zranil dotykom môjho nie vždy čistého srdca ...

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu