reklama

Krajina rovina

Dnes ráno som si cestou z Kyjova pustil zatiaľ posledný album Jany Kirschner, Krajina rovina. Neviem, nakoľko bolo moje vnímanie ovplyvnené povznesenou náladou, či upršaným svitaním, ale ten album ... hm.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu
(zdroj: Foto: http://www.janakirschner.com)

Jankin hlas, mne dôverne známy z albumov, ktoré mám rád, akoby bol v niečom iný. Objavili sa v ňom prvky drsnosti a - neviem to pomenovať - akoby bol taký opravdivejší.

Hudba jednotlivých piesní, ktoré si dovolím nazvať kompozíciami, si tu žije svojim vlastným životom. Jankin spev do nej vstupuje a zase vystupuje von ako rovnocenný partner, ktorý jej nič nediktuje, nič nepredpisuje.

Texty, hm. Aj keď sa moje vnímanie sveta v istých bodoch od toho Jankinho líši, svojou atmosférou mi boli v čomsi veľmi blízke.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som dorazil do roboty, doznievala práve posledná pieseň Krajina rovina a mne sa nechcelo z auta von. Možno aj preto, že vonku, pršalo, ktovie.

Tak či onak, album Krajina rovina je tu a s ním i Jana Kirschner a je - podľa mňa - oveľa lepšia, ako kedykoľvek predtým.

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu