reklama

Len tak si sedím v kaťáku

Všade okolo je mňa kopec vecí, o ktorých by nezainteresovaný povedal: "No to je teda pekný b....l." Ale nie je.  Napríklad tá kopa káblov a rôznych neidentifikovateľných vecí predo mnou sa zajtra zmení na kopec veľmi užitočných vecí, potrebných pri sfunkčňovaní počítačovej siete, zapájaní ozvučovacích systémov na tvorivých dielňach, či na pódiách. (To identifikovateľné tričko je moje.)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Alebo tá kopa pestrofarebného všeličoho napravo odo mňa, tá sa zajtra zmení na účastnícke pásky a identifikačné visačky pre účinkujúcich, helperov, lektorov, či organizátorov.

Zajtra. Lebo zajtra začnú do Námestova prichádzať aktéri hudobného festivalu Verím Pane a spolu začneme naplno rozbiehať všetky aktivity potrebné k uskutočneniu jeho 21. ročníka. Pozn. 20.-24. júla 2011

Ale dnes, dnes je nás tu zatiaľ iba zopár. A ja si len tak sedím v kaťáku a je mi fajn.

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu