reklama

Vekový priemer 22 rokov

"Mladí potrebujú nielen príležitosti, ale tiež príklad dospelých, nielen dôvody, ale aj postoje, ktoré motivujú a dodávajú nádej," povedal Benedikt XVI. v príhovore počas uvítacie ceremoniálu na letisku. Potom pokračoval: "Prichádzam ako Petrov nástupca, aby som všetkých utvrdil vo viere a prežil niekoľko dní v intenzívnej pastoračnej činnosti. Aby som hlásal, že Ježiš Kristus je Cesta, Pravda a Život. Aby som dal podnet k budovaniu Božieho kráľovstva vo svete i medzi nami; aby som povzbudil mladých k osobnému stretávaniu sa s priateľom Kristom, aby sa zakorenili v jeho Osobe a stali sa jeho vernými učeníkmi a odvážnymi svedkami."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)
Obrázok blogu
(zdroj: http://www.aciprensa.com/noticia.php?n=30919)

Na Svetové dni mládeže prišli do Madridu mladí ľudia z celého sveta. Prišli na stretnutie so starcom, ktoré vraj už nikde nechcú. Za človekom, ktorého vraj svet nepočúva. Za pápežom, ktorý je vraj dosť neobľúbený ...

Sedel som v našej vysielacej réžii a sledoval to nadšené prijatie, akého sa Benediktovi XVI. dostalo. Keď kráčal k jednej z bývalých mestských brán, Puerta de Alcalá, v istom momente na chvíľku zdvihol obe ruky a zamával. Odozva mladých ľudí mi pripomenula reakcie fanúšikov na koncerte U2 v Slane Castle.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hľadal som dnes ráno v našich printových médiách informácie o tejto udalosti svetového formátu. Čo som našiel? Článok s názvom "Španieli sa búria proti návšteve pápeža" a to bolo asi tak všetko.

Na stretnutie s pápežom prišlo do Madridu okolo 1.000.000 mladých ľudí, vekový priemer 22 rokov.

Doplnené 25. augusta 2011: tých mladých bolo nakoniec okolo 2.000.000 (počas nedeľnej svätej omše na letisku Cuatro Vientos).

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu