reklama

Objaviť Ameriku pre seba

Ja viem, dnes by som mal o inom. A obzvlášť teda ja. Ale čo narobíte, keď príde človek domov z roboty (okolo 8:30) a má hlad? Ja som zašiel do kuchyne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Mini gril po použití, pre umytím
Mini gril po použití, pre umytím 

Pri pátraní po možnom jedive som medzi rôznym kuchynským haraburdím objavil kus chleba. Nebol síce najčerstvejší, ale chlieb to bol. A s ním nápad.

Na mini gril (viď foto) som hodil dva krajce chleba, z chladničky som vytiahol paradajkové pesto (my cestovino-žrúti ho máme doma vždy, ani plesnivé ešte nebolo) a načistil som trochu cesnaku.

Do dobre prepečenej hrianky som votrel onen cesnak, jemne som ju potrel oným pestom a raňajky boli hotové.

Viem, som "objavil Ameriku". Ale veď ono to má svoje čaro, "objaviť Ameriku" pre seba.

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu