reklama

Nad filmami Terrence Malicka

Pred nedávnom som objavil Terrence Malicka. Teda skôr jeho filmy. Teda film Tenká červená línia som videl už dávnejšie, ale až keď som si pozrel film Strom života, akosi mi všetko docvaklo. "Kde sa berie v človeku to zlo?" pýta sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

 

A tak si hovorím: "Ďuro, priznaj si, že v tebe zlo je a že je ho tam oveľa viac, akoby si čakal. A nevyhováraj sa na druhých, ale rob s tým niečo!"

Keď som zem zakladal, kde si vtedy bol, nože mi to povedz, akže pravdu znáš! Vieš ty, kto jej vtedy určil rozmery, kto to obvinul ju sťaby povrázkom? Do čoho jej stĺpy zapustené sú a kto položil jej kameň uholný, keď si ranné hviezdy zborom spievali a Boží synovia všetci plesali? (Jób 38, 4-7)

Rob s tým zlom v sebe niečo, aby sa nestalo, že ku tvojmu zlu pridať zlo ďalšieho človeka. A potom ešte ďalšieho a ešte ďalšieho... až na Zemi nezostane nik, kto by sa mohol spýtať: "Kde sa berie v človeku to zlo?"

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu