reklama

Silvestrovské písmenkovanie

Ja len, že teraz sedím a čítam si. Trochu z Biblie a trochu tu na blogu. Niektorým textom kliknem na tlačidlo "páči sa mi to". Tie sa potom objavia v mojom fb profile. Teda odkazy na ne. Ale to vy predsa viete, že keď kliknete na ono tlačidlo, tak sa objavia. A ešte dopíjam kávu. Teraz v noci. Lebo som si pred pár hodinami kúpil "koťogo" a hneď som ho otestoval. Hliníkové. A trochu premýšľam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

V tej Biblii sú teda veci. Dočítal som knihy kráľov a čítam knihy kroník. Aj zoznamy otcov a synov a synov ich synov, aj príbehy jednotlivých kráľov. 

Pozn. akoby sa od niektorých z nich učili politike i naši politici. Škoda len, že zrovna od tých, ktorí "nerobili, čo uznáva Boh, Hospodin za správne." Nič nové pod slnkom.

Tú kávu som už dopil a zvažujem, či si otvoriť Zinfandel, čo mám vo vínotéke. Som akýsi nerozhodný. Ja, ktorý sa v krízových situáciách rozhodujem v zlomku sekundy, teraz sedím na stoličke a nič. Asi to s tým vínom nebude krízová situácia... Otvorím. Gallo family 2009. Nádherná vôňa. Nádherná chuť čučoriedkového kompótu. (Brácho, vďaka za tip.)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pred chvíľou mi začal nový deň. Ten posledný. Teda nie môj posledný, ale roku posledný. Aj keď - kto vie? Zomrel Steve Jobs. Ja viem, nehovorím nič nové. Jeho príhovor (z roku 2005), ktorý som mal možnosť počuť len nedávno, bol pre mňa v poslednom období jedným z najviac oslovujúcich momentov.

Dopijem rozpitý pohár a pôjdem si ľahnúť. A veci sa budú diať, aj keď budem spať. Lebo veď veci sa dejú. A ak ráno vstanem, budem opäť chcieť mať podiel na tom dianí. A budem sa tešiť z Vianoc a z ľudí. A budem ďakovať. PF 2012

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu