reklama

Sedembolestná apatia

Bol som na Morave na návšteve u priateľov. "Na Slovensku sa chystá zrušenie štátneho sviatku Panny Márie Sedembolestnej a vy? Robíte niečo? Alebo sa zobudíte, až keď parlament schváli príslušný zákon? Veď tu sa siaha na súčasť našej národnej identity!" Nevedel som zareagovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (57)
Obrázok blogu

Šiel som odviezť auto do servisu. Cestou som prechádzal okolo bilbordov pozývajúcich na výstavu mŕtvych ľudských tiel. Už len samotná myšlienka na niečo také mi príde zvrátená. A ako reaguje slovenská verejnosť? Nikde nič. Ticho. Že si mŕtve ľudské telo zasluhuje úctu? Koho to zaujíma.

Nehovorím, i dnes máme témy, ktoré nás - pokiaľ sú správne naservírované - dokážu vyhecovať. Na chvíľu. A po pár kauzách sa neviem ubrániť podozreniu, že býva zmanipulovaná aj ich relevantnosť. Ale zasadiť sa za niečo principiálne a možno sa tým postaviť i proti mainstreamovému názoru? Hm.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vrátim sa k Sedembolestnej. Čo som urobil ja, okrem podpísania petície? Nechal som sa učičíkať myšlienkou, že to premiér snáď ani nemyslí vážne, len si svojim vyhlásením testuje Cirkev a citlivosť voličov.

Akoby nás postihla sedembolestná apatia.

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu