reklama

A na mojej odpovedi odrazu vôbec nezáleží

Počuli ste ma rozprávať o viere? Nemyslím pri svätej omši, alebo na blogu. Počuli ste ma rozprávať o viere v priateľskom rozhovore? Napríklad pri stretnutí blogerov na ranči Nádej, či počas grilovačky na farskom dvore v Lamači? Pravdepodobne nie. Skôr ste ma počuli rozprávať o dobrom víne, či o ľuďoch, ktorých mám rád.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
fb blog family ranč Nádej (Svätý Anton)
fb blog family ranč Nádej (Svätý Anton) 

Na priamu otázku o viere odpoviem priamo, s tým problém nemám. Ale začať len tak, sám od seba? Hm.

A tak sa občas zastavím a kladiem si indiskrétne otázky, ako napríklad: "Ďuro, si katolícky kňaz. Ako je to s tvojou vierou, keď necítiš potrebu rozprávať o nej vždy a všade?" Občas si odpoviem, občas nie. Občas ma moja odpoveď upokojí, občas nie. A potom narazím na text v breviári:

"Neskoro som ťa začal milovať. Krása taká dávna a taká nová, neskoro som ťa začal milovať! Ty si bol vnútri a ja vonku a tam som ťa hľadal. Ošklivo som sa vrhal na krásne veci, ktoré si stvoril. Bol si so mnou a ja som nebol s tebou. Držalo ma ďaleko od teba to, čoho by nebolo, keby to nebolo v tebe. Volal si a kričal a preboril si moju hluchotu. Žiaril si, skvel si sa a zahnal si moju slepotu. Šíril si vôňu, ja som si jej vdýchol a dychtím po tebe. Okúsil som a teraz som lačný a smädný. Dotkol si sa ma a zahorel som túžbou po tvojom pokoji." (Augustín Aurélius, Vyznania)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A na mojej odpovedi odrazu vôbec nezáleží.

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu