reklama

Idem si vyčistiť žalúdok

Ďuro, neklikaj ako cvičená opica a nezdieľaj hneď všetko len preto, že to na web zavesil niekto, koho poznáš, alebo preto, že sa obúva do názoru (či človeka), s ktorým nesúhlasíš, alebo preto, že podporuje tvoj názor. Ak už chceš zdieľať, tak si všetko poriadne over. Veď vieš, že internet znesie všetko a medzi ľuďmi čo ťa čítajú sú i takí, ktorí ti dôverujú. Ľahko by si sa mohol stať zdrojom dezinformácií.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

Ďakujem všetkým, ktorí ma trpezlivo upozorňujete ma moje "zdieľacie" prešľapy a prosím, neprestávajte. A tých z vás, pre ktorých som bol zdrojom dezinformácie, prosím o odpustenie.

Ľudia, spamätajme sa!

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu