reklama

Zaskočili ste ma, Račania

Ako v každú stredu, i dnes som okolo siedmej ráno končil svätú omši v Rači, v dolnom kostole. Už som vyslovil prvú vetu záverečného požehnania: Pán s vami, keď som si všimol, že jedna z farníčok kráča ku mne s kyticou kvetov. V mene farníkov mi prišla gratulovať k 25ke kňazstva. A poďakovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Račianske vinice nad kostolom
Račianske vinice nad kostolom  

Ďakovala mi za pravidelné spovedanie pred svätými omšami, za príhovory počas nich, za nedeľné adorácie, teda za niečo, čo považujem za samozrejmosť. Navyše tu pôsobím ako výpomocný duchovný a aj na faru chodím vlastne iba spávať, občas. Sväté omše vo farnosti mávam síce pravidelne, ale nie každý deň. Ja osobne by som skôr našiel dôvody na sťažnosti a nie na vďačnosť; že nie som na fare, keď ľudia hľadajú kňaza, že nezdvíham telefóny, že pri spovedaní nebývam vždy empatický, že... A tu mi ľudia ďakovali ešte i za prácu v televízii, za moje blogy a za festival Verím Pane v Námestove.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Do Rače som prišiel v septembri 2012. Od začiatku sa tu cítim byť doma, aj vďaka prijatiu, ktorého sa mi dostalo a dostáva. Napriek tomu ste ma svojou dnešnou gratuláciou a poďakovaním zaskočili. Ďakujem vám, Račania.

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu