reklama

Voliť či nevoliť?

Pokiaľ ide o parlamentné voľby 2016, voliť pôjdem. Otázka však znie, koho? Neviem, ako to máte vyriešené vy, ja v poslednom čas krúžkujem. Pozn. ako pomôcku som vyskúšal i volebnú kalkulačku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (46)

Ak som správne pochopil, volebná kalkulačka ma nechá po kliknutí na tlačítko SPUSTIŤ INVENTÚRU HLASOVANÍ 2012-2015 fiktívne hlasovať o návrhoch, ktoré už hlasovaním v parlamente prešli. Potom porovná moje hlasovanie so skutočným hlasovaním v zákonodarnom zbore a ukáže mi, ktorí z hlasujúcich poslancov sú môjmu fiktívnemu hlasovaniu najbližšie. Pozn. moje fiktívne hlasovanie bolo najbližšie hlasovaniu poslancov, ktorých som v posledných voľbách volil.

Ale teraz nazad k parlamentným voľbám, ktoré nás čakajú 5. marca 2016. Ako som už spomínal, krúžkujem. Mám to šťastie, že medzi kandidátmi na poslancov do Národnej rady Slovenskej republiky je viacero ľudí, ktorých poznám osobne a ktorým dôverujem. Na druhej strane ale mám problém, lebo ich je viac, ako štyria a krúžkovať je možné najviac štyroch. Navyše sú rozhádzaní v rôznych politických zoskupeniach a oné štyri krúžky môžem použiť iba na hlasovacom lístku jednej strany.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže ja si budem vyberať spomedzi nasledujúcich kandidátov: Marián Čaučík (KDH), Marcel Košta (Sieť), Natália Blahová (SaS), Veronika Remišová (OĽaNO), Matej Krčmár (KDH), Miroslava Szitová (KDH), Eduard Heger (OĽaNO), Jozef Bubnár (OĽaNO), Richard Vašečka (OĽaNO), Tomáš Kováčik (KDH), Branislav Borovský (KDH), Renáta Ocilková (KDH), Marek Michalčík (KDH), Eva Grey (KDH). A čo vy?

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu