reklama

Ako som sa rozhodol urobiť niečo pre svoje zdravie

Cez prázdniny som to s rôznymi pracovnými aktivitami trošku prehnal a svoj bechterevom postihnutý organizmus som trošku preťažil. Tak sa mi trošku pripomenul: najskôr ma na pár dní zložila okoloidúca viróza, potom zavítala iridocyklitída a napokon - vysoký tlak. Tak som si povedal: Dosť! Musím zložiť nohu z plynu, inak to zloží mňa!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)
Obrázok blogu

Ibaže skúste dať nohu z plynu dolu, keď ste okrem iného aj šéfom programu v istej nemenovanej televízii a k 15. septembru 2008 je treba rozbehnúť výrobu všetkých pripravovaných TV cyklov? A tak hoci som si hovoril: "Ďuro, dnes o 14:00 pôjdeš z roboty domov!" pred 19:00 som nikdy neodišiel. 

1. septembra bol štátny sviatok a bolo krásne. Povedal: "Dnes nepracujem, urobím niečo pre svoje zdravie!" a napumpoval som gumy na bicykli. Spustil som sa od "šturáku" popri cintoríne. Chcel som prejsť do "karlovky" a potom cez most do Rakúska. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako si tak fičím dolu, odrazu sa predo mnou vynorilo auto cúvajúce spomedzi iných áut na parkovisku. Bolo už nebezpečne blízko. Hlavou mi prebehla myšlienka: "Narazím!"

Nenarazil som. Po reflexnom stlačení oboch bŕzd som preletel cez riadidlá a dopadol som na betón. Ozvalo sa rupnutie a zacítil som strašnú bolesť. 

Odniesla si to pravá ramenná kosť. V "štátnej" nemocnici na Miczkiewičovej mi do tej kosti strčili dáky drôt a odvtedy čakám, kým sa zrastie. A prostredníkom ľavej ruky teraz ťukám do notebooku tieto písmenká ...

Pozn. to nejasné na fotografii je jeden opadávajúci (ten vpravo) a jeden teraz kvitnúci (ten vľavo) gaštan na dvore nemocnice, v ktorej ma operovali. Už aj tá príroda sa asi "trošku" zbláznila. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak som konečne zložil nohu z plynu, ten pád z bicykla ma zastavil. Pozn. príklad si zo mňa neberte, iba ak odstrašujúci ...

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu