reklama

Mne zostala táto fotografia

Spievala nádherne. Keď som ju počul po prvý krát, bola už stredoškoláčka. V tých rokoch sa naše cesty pretínali pomerne často. Rozprávala mi o všetkom možnom, o svojich túžbach, o svojich strachoch. Žil som už v Bratislave, keď sa vydala a narodila sa jej dcéra Lucia. Naše cesty sa opäť pretli. Už nespievala. Raz, keď som sa raz hral s Luckou, vzala do rúk môj fotoaparát a odfotila si nás. Hovoril som jej, že musí znovu začať spievať. Namaľovala mi veľkonočné vajíčko. Aj maľovať vedela nádherne. Prešli roky, počas ktorých sa naše cesty nepretli ani raz. Až v jeden podvečer, bol som na festivale a ona sedela na pódiu. A spievala. Potom si prisadla ku mne do hľadiska. Rozprávala mi o svojom živote, o svojich bolestiach i snoch. Zaviezol som ju domov. Domov? Potom sa mi zase niekam stratila. A dnes? Viem, že spieva. A mne zostala táto fotografia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu