reklama

Môj názor

Pred chvíľou som si cestou do práce prečítal na bilboarde: "11. septembra 2001 ste boli medzi prvými, ktorí ste videli pád dvojičiek". TA3 si robí reklamu, veď prečo nie? Len mám pocit, že isté hranice (nazvem ich hranice posvätna) by mala rešpektovať i reklama. Lebo ak človek naruší hranice posvätna, jeho vlastný život sa stáva bezcenný - to je môj názor.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)
Obrázok blogu

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu