reklama

Chuť prázdnin

Keď som sa pred mesiacom bez akéhokoľvek plánu vybral po prvýkrát šliapať len tak, pre zdravie, sám som bol zvedavý, ako dlho mi to vydrží. Dnes som sa vybral niekam do Rakúska.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)
Obrázok blogu

Začiatok cesty z Mlynskej doliny cez most Lafranconi do Petržalky som už poznal. Cyklistický chodník ma priviedol na hraničný prechod Berg. Na rozcestníku za ním som zostal stáť. Po chvíli nerozhodného rozhodovania som prešiel cez hlavnú cestu.

S darovanou pollitrovkou minerálky v zadnom vrecku kraťasov som sa pustil kamsi do polí. Slnko nad hlavou pálilo. Jačmeň, kukurica, ovos, burgyňa, marhule a pšenica sa pomaly striedali a ja som sa nevdojak vrátil o 35 rokov nazad, kamsi na polia v okolí Horných Obdokoviec. Rovnaké farby, tvary, zvuky i vône boli odrazu všade okolo mňa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odtrhol som zrelý klas, pomrvil medzi prstami a v dlani mi zostali zrniečka farby medu. Vložil som si ich do úst a zacítil som chuť prázdnin.

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu