reklama

Bolo mi cťou

Ako mi to napísala? Boli by sme radi, keby ste prišli na našu svadbu ... a mne sa pred očami začali vynárať obrázky z obdobia, keď obaja študovali žurnalistiku na KU a ja som mal možnosť stretávať ich v rámci prednášok o filme, či televízii.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Obrázok blogu

Tvorili nerozlučnú dvojku. Strapatý chalan a usmievavé dievčatko. Nikdy som nerobil prezenčky, ale oni a aj väčšina ich spolužiakov na moje prednášky chodili - väčšinou ☺ Výnimočný ročník.

Potom prišli obhajoby diplomoviek a po nich sa mi kamsi roztratili. Len sem tam sa mi čosi donieslo (aj vďaka FB).

Pred pár týždňami mi od Katky prišla správa: "Boli by sme radi, keby ste prišli na našu svadbu ... príde aj Erik a ďalší naši spolužiaci."

Včera, keď obaja stáli v chlebnickom kostolíku pred oltárom, stál som ja oproti nim. Boli nádherní. Gigi, ostrihané chlapča v obleku a Katka - tú som v prvej chvíli takmer nespoznal.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Počas svätej omše sa mi - v mne neznámom kostolíku, medzi neznámymi ľuďmi - postupne vynárali známe tváre ďalších mojich bývalých študentov. Erik, Vrťo, Zuzka, Huve, Vierka, Yka, Hedwiga, Vašo - v svadobnej sále sme sedeli pri jednom stole a bolo mi s nimi strašne fajn.

Moji milí, dodnes nechápem, prečo ste na tie moje prednášky chodili. Ja som však mal vďaka tomu možnosť spoznávať vo vás nádherných ľudí. A vy dvaja, Katka a Gigi, ešte raz ďakujem za pozvanie a ... ale veď vy viete. Bolo mi cťou!

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu