reklama

Nemám rád sťahovanie

Sťahujeme telku. Keďže súčasťou telky som aj ja, sťahujeme i mňa (pozn. moju kanceláriu). Práve som začal baliť. Naplnil som knihami všetky štyri "banánové" krabice, čo som mal k dispozícii a z kancelárie takmer nič neubudlo. Momentálne ale viac krabíc nemám, tak som si sadol k notebooku a píšem tento text.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Teologická literatúra, kynologická literatúra, knihy o filme a masmédiách, staré MG kazety, cédečka, DVD-čka, notebook, tlačiareň, stolová lampa, opravené a ohodnotené testy mojich študentov na KU, celé hŕby dokumentov, šanónov a čo ja viem čoho ešte - už viem, čo je nekonečno.

Nemám rád sťahovanie.

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu