reklama

Do srdca človeku nevidíš

Včera večer sme len tak sedeli a kecali. Ja, zopár lekárov (pediater a anestéziológ), nejaké to dieťa a manželský partner jedného z lekárov. Keď sa nám minuli takmer všetky obľúbené témy, prišlo i na štrajk. "Napísal som článok," začal som svoju obhajobu lekárskeho stavu, "o tom, že za 30 rokov, čo som zdravotne ťažko postihnutý a bez lekára sa nezaobídem. Za ten čas som sa nestretol s nikým, kto by chcel úplatok a vždy sa o mňa starali dobre." "Mal si šťastie," povedala jedna z nich.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Bunheng
Bunheng 

A povedala mi o prípade, kedy nedbanlivosť lekára spôsobila pacientovi trvalé následky. Zle sa mi to počúvalo...

Hovorili sme o situácii v zdravotníctve z ich pohľadu. O lekároch takých i onakých. O nutnosti zmien v zdravotníctve.

Vraj berú lekári pacientov ako rukojemníkov, sa hovorí. Udalosti posledných dní a hodín však vo mne prebúdzajú podozrenie, že rukojemníkmi sú nielen pacienti, ale aj samotní lekári. Otázka znie, kto ich ako rukojemníkov drží?

Do srdca človeku nevidíš, ale už Ježiš povedal: "Po ovocí ich poznáte." (Mt 7,20)

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu