reklama

Boli sme tínedžeri

Mali sme v rozpätí od trinásť do devätnásť. Bola nedeľa a v novodubnickom kine Panorex práve končilo posledné večerné premietanie. Mohlo byť okolo 23:00. Len čo ľudia začali vychádzať zo sály, nahrnuli sme sa dnu; Peťo, Čimo, Uto, ja a ešte pár našich vrstovníkov. Každý presne vedel, čo má robiť. Peťo staval svetlá, Čimo kapelu a ja - zvuk. Písal sa rok 1982. Alebo možno 1983? To už si presne nepamätám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Zľava: ja, Cimo a Uto (na inom podujatí)
Zľava: ja, Cimo a Uto (na inom podujatí) 

Keď sme končili, mohlo byť niečo po štvrtej ráno. Doma som spadol na posteľ. O siedmej som však bol nazad. Zasvietil som si svetlá, ktoré nainštaloval Peťo, zapol všetky ozvučovacie systémy, sadol som si do hľadiska a bolo mi strašne fajn. Predo mnou stálo nasvietené a nazvučené pódium, aké Nová Dubnica dovtedy nevidela.

Postupne prichádzali ďalší zobúdzajúci sa kamaráti. Bolo treba odladiť detaily, kým prídu súťažiaci Pionierskej lýry (ako sme to vtedy "trendovo" nazvali) na generálku so živou kapelou. Ja som bol jej zvukárom, Tibor Vrtík basgitaristom, Čimo bicistom, Miloš Matejka klávesákom, Miro Gaži a Dodo Haluza gitaristami a Peťo Monček osvetľovačom. Súťažiacími boli deti základných škôl.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Boli sme tínedžeri a takýchto, či podobných podujatí sme v Novej Dubnici dokázali počas roka zorganizovať viacero. Spomenul som si na to včera večer, pri čítaní knihy s provokatívnym názvom Robiť ťažké veci, napísanej dvomi tínedžermi pre tínedžerov.

Spomienky v hlave sa mi prelínali s textom knihy. Akosi prirodzene sa objavila otázka: "Dokážu niečo také dnešní tínedžeri?" Odpoveď sa vynorila vzápätí: "Ak budú chcieť, dokážu!"

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu