reklama

Auschwitz list

Kamarát, muzikant James Evans, napísal pred časom pieseň. V jeho prípadne nejde o nič mimoriadne, v živote ich napísal habadej, táto však bola iná. Priniesol ju do studia LUX spolu s ďalšími, ktoré s manželkou Beátou nahrávali, ako kapela Cukor a soľ, na album Strom. Režisér Michal Benko k nej natočil videoklip.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Screenshot z videoklipu
Screenshot z videoklipu 

Na klip som si spomenul v súvislosti s istým veľmi boľavým výročím, 25. marca 2012 si pripomíname 70 rokov od vypravenia prvého transportu do Osvienčimu. James dal tej piesni názov Auschwitz list.

V súvislosti so spomenutým výročím sme ju tomto týždni použili vo vysielaní (TV LUX) viackrát. Dnes som ju linkol na fb, ale nedalo mi nedať ju i sem.

Aby sme nezabúdali.

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu