reklama

Oštiepok a darček z Kanady

Rozhodol som sa, že v piatok budem robiť z domu a tú virózu (či čo to na mňa doľahlo) vypotím. Ibaže doma mi chýbalo základné liečivo - cesnak. Ešteže existujú mobily a esemsky. "Môžeš mi kúpiť štyri hlavičky cesnaku a čerstvé pečivo?" "Môžem, prídem okolo 17:30." Okolo 17:30 prišla Mirka: "Kúpila som ti aj oštiepok, máš rád?"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Darček z Kanady
Darček z Kanady 

V nedeľu po obede (cestoviny s veľkým množstvom cesnaku) som dostal chuť na niečo sladké.

Otvoril som chladničku a robiac inventúru jej obsahu som v hlave kombinoval rôzne chute.

Napokon mi zrak utkvel na nenápadnej fľaštičke, darčeku z Kanady (viď fotografia). Vytiahol som ju von a spolu s ňou i onen oštiepok.

Oštiepok som nakrájal na plátky, na tie som z nenápadnej fľaštičky nalial javorový sirup a sladký zákusok bol hotový. Mňam.

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu