reklama

Telefonujete radi? Ja nie

Kým neprišli mobily, telefonoval som celkom rád. Okrem tradičného listu to bol za starých čias jediný spôsob, ako komunikovať s niekým vzdialeným. Časy sa však menia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)
ja telefonujem
ja telefonujem 

Zdvihnem mobil. Snažím prepnúť hlavu z "issue" ktorý práve intenzívne riešila, na vnímanie prívalu slov, pokúšam sa adekvátne reagovať, trvá to celú večnosť. Potom zložím a v hlave čierna diera. Pozerám sa na monitor pred sebou, papiere okolo seba a v čiernej diere v mojej hlave rezonujú otázky: "Čo som robil pred zdvihnutím telefónu? Ako som to chcel riešiť?... A vlastne čo chcel onen telefonujúci?" Kým sa zorientujem, prejde opäť celá večnosť.

Tak mi, prosím, nemajte za zlé, že mám vypnuté zvonenie. Ak mi niečo chcete, SMSka, správa na fb, alebo e-mail sú vám k dispozícii.

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu