reklama

Odkiaľ ste, pán farár?

Na otázku: Odkiaľ ste, pán farár? zvyknem odpovedať: Zo Slovenska. Ešte sa mi však nestalo, aby táto moja presná a stručná odpoveď niekoho uspokojila. Odkiaľ zo Slovenska? znie najčastejšia doplňujúca otázka. Tak ma chvíľu počúvajte a potom mi vy poviete, odkiaľ som.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Môj otec pochádza z Boroviec a maminka z Čermán. Ja som sa narodil v Martine. Do mojich siedmich rokov sme žili v Priekope. Keď som bol prvák na ZDŠ, presťahovali sme sa do Novej Dubnice. Maminka s najmladším bratom tam žijú dodnes. Pozn. otec je pochovaný v Horných Obdokovciach.

Obrázok blogu

V roku 1984 som odišiel do kňazského seminára v Bratislave. Do Novej Dubnice som sa vracal už iba na prázdniny. Po kňazskej vysviacke v júni 1989 som žil pol roka v Považskej Bystrici, tri roky v Horných Kočkovciach a od septembra 1992 do marca 1993 v Sparkill, NY. Po návrate z USA som žil dlhé roky v Lamači, z toho tri roky paralelne i na Bobote. Pár rokov som žil v Devíne a v Marianke. Od vinobrania v roku 2012 žijem v Rači.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Tak odkiaľ som?" "Zo Slovenska, pán farár."

Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu