reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

reklama

Trochu o túlaní sa

Malý kúsok Turecka som pre seba objavil

Juraj Drobný

Malý kúsok Turecka som pre seba objavil

Už si nepamätám, kedy to bolo. Prišiel za mnou riaditeľ TV LUX Ján Buc s otázkou: „Nešiel by si do Turecka na púť s divákmi TV LUX, ako kňaz–sprievodca?“ „Šiel.“  Potom som sa zamyslel; veď ja o Turecku nič neviem, ako môžem byť sprievodca?

  • 24. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 754x
  • 3
Kalamárka

Juraj Drobný

Kalamárka

"Prídeme v nedeľu, pridám sa na svätú omšu." Úvodzovky pred a za vetou. Citujem. Sám seba. Presným znením citátu nie som si istý, ale obsah sedí. Esemeskou som oznamoval priateľovi Jozefovi, benediktínskemu mníchovi zo Samporu, kedy asi dorazíme. Potreboval som s ním dorozprávať pár vecí, ku ktorým sme sa nedostali počas môjho posledného pobytu u nich v kláštore. "Teším sa, po obede vás zoberiem  na Kalamárku."

  • 5. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 634x
  • 4
Ako som si dnes hafirovicu nedal

Juraj Drobný

Ako som si dnes hafirovicu nedal

Obloha bola ráno takmer bez mráčika, slnkom zaliate končiare Roháčov sa skveli vo svojej plnej nádhere, tak som sa vybral na svoju obľúbenú túru, Roháčske plesá.

  • 22. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 133x
  • 20
KĽUK

Juraj Drobný

KĽUK

alebo inak Kambodžský ľudový umelecký kolektív - tak som si ich nazval sám pre seba. V maličkom divadielku v Phnom Penh sa snažia o obnovu klasických khmérskych apsara i ľudových tancov. A hoci nemajú takmer žiadne technické vybavenie na poriadnu šou, ich predstavenie bolo pre mňa skvelým zážitkom! Fotografoval som bez blesku svojim malým bakeliťákom, keďže uvádzajúci nás poprosil: Plys, no flas. Pozn. čítaj, ako vidíš napísané.

  • 28. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 418x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu