reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Drobný

Juraj Drobný

Bloger 
  • Počet článkov:  357
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Pôvodne ODF (obyčajný dedinský farár), ktorý sa nedopatrením dostal k práci v masmédiách. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy fotografiíTrochu o mojom kňazstveTrochu o tom, čo mi napadloTrochu aj o viereTrochu o životeTrochu o túlaní saTrochu o knihách, ktoré mám ráTrochu o všeličomSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Katolícky kňaz - černokňažník!

Juraj Drobný

Katolícky kňaz - černokňažník!

Nejde o žiadnu novinársku kačicu, ani o fotomontáž! Už je všetko tak jasné, že sa z toho nedá vykrútiť.

  • 17. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 434x
  • 9
Grilovanie v daždi

Juraj Drobný

Grilovanie v daždi

V internej bolgerskej diskusii v rubrike VÝLETY HOCIKAM odznela poznámka o možnosti grilovať pod dáždnikom. Ak si niekto myslí, že je to nezmysel, tu je názorná ukážka

  • 28. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 601x
  • 11
Veríte v existenciu víl?

Juraj Drobný

Veríte v existenciu víl?

Ja nie. Ja ich poznám z každodenného života. A keď už raz niekoho poznám, nepotrebujem v neho veriť!

  • 5. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 879x
  • 86
To predsa nemôže byť náhoda

Juraj Drobný

To predsa nemôže byť náhoda

Počas dní otvorených pivní Malokarpatskej vínnej cesty (16. a 17. novembra 2007) som prešiel 44 pivníc (z 96).

  • 9. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 411x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu